KÄMPA OCH STÅ I. IN I DET SISTA

Jag har nyss kommit hem från en jätte trevlig kväll med brudarna hemma hos Joss! Nu sitter jag ensam hemma, längtar efter min Erik som inte är hemma idag/natt. Han kommer hem i morgonkväll. Insåg just precis nu vad mycket jag behöver honom ibland. Är inte van att vara ensam och själv. Och fyy vad trist det är!

Min dag har börjat och slutat bra, känner mig bra. Hoppas att detta håller i sig och att det inte stöter på problem. Är stolt över mig själv som inte åt tacos på tacokvällen, åt godis på projektarbetet som jag och Johanna bjöd på. Inte heller maten som bjöds på hos Eriks föräldrar. Nu ska jag kämpa och ligga i!!! wihoooooooo :-)

Kommentarer
Postat av: Emma Norbegg

Kämpa på Jolin, det kommer gå jätte bra! :)

2012-04-28 @ 12:30:02
Postat av: johanna

Jag är så stolt älskade tvilling!

2012-04-30 @ 09:09:15
URL: http://jahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0