GOOOOOD LUCKKKKKKK

insåg förut hur jädrans nära det är till studenten. herreguuuud! tiden kommer ju gå fort som tusan. Revyn ohc allt, bara det kommer ta sin tid. Jag ber och hoppas att jag hinner med alla prov som kommer nu framöver. Vill inte, jag ska inte ha något bakom mig när jag slutat skolan. Det lär ju bli skit tölit! I slitet av veckan ska iallafall jag ner till Karlstad och kika påtudentklänning, nervös som ett asshole! Vill verkligen hitta min favvo klänning. Synd att det inte finns kvar, fyyy! När jag köpt mig en klänning kommer det säkert att finnas, skulle itne förvåna mig. Längtar ännu mer till veckan när jag troligen, om jag kan, vilket jag ska, börja mitt nya liv. Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0