ANDRA HALVA. HUVUD KLÄMT.

tog med mig tvilling på en kort promenad till ICA förut, för att rensa den dåliga luften som funnits i mig hela dagen. Köpte frukt, soppa ochlite sånt, och yoghurt som jag och tvilling ska dricka i skolan i morgon. Ska fixa det allra sista i projektarbetet så då behöver jag nog lite energi! Har håltimmar i morgon tror ja, om jag inte minns fel. Så datorn ska med!!

Blir så ledsen när jag tänker tillbaka på att jag misste 5år i min tonår tillsammans med tvilling. Åh, vill inte ens tänka tanken, men det är svårt eftersom jag blev påmind idag. Johanna är det absolut finaste jag har i mitt liv, min andra halva ♥



Förutom det jag skrev i förra inlägget, så har det inte alls gått bra för mig idag.
Robin kallade att han målade mig i ansiktet, jag skulle ge igen och jag gav honom ett streck i pannan. Sen skulle han göra samma sak, så springer efter mig och jag klövhuv ska låsa upp dörren ut till korridoren och sticker sedan ut mitt huvud (kroppen står kvar), självklart ska Robin stänga dörren för mig så jag klämmer mitt huvud i dörren. HAHA, har världens jävla bula i pannan och en hand som är uppriven och blå.. Jag har bara mig själv att skylla, men guud vilken tur jag har haft idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0