ANDAS INTE IN DEN DÅLIGA LUFTEN

Börjar bli jävligt förbannad. Jag är så trött!!! Det är inte okej att prata bakom, till en annan. Inte heller okej att prata dåliga saker om en annan och sedan umgås. Det är okej, om man inte ska umgås med människan. Då kan jag förstå det på ett annat vis, men sen då? Det är inte heller okej att prata te.x om mig, över mig till en annan. Ska du prata, så prata när inte människan hör på. Det är ett stort jävla bevis på respektlöshet och en hög ävla respekt till andra människan. Ett bevis på sån jävla dålig vän. Fy fan vad jävla trött jag är! Jag är så himla van att du ljuger så jag tar det förgivet varje gång. Punkt och slut!

Tack bloggen för att du finns, så jag har något jag kan få ut mina "känslor" på. Jag kan trycka så hårt jag vill på knapparna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0