VI FÅR SE

sitter hemma hos mormor. Har fikat lite och tittat på hennes gamla smycken. Är helt slut efter första dagen på praktiken idag, ändå gick jag inte alls lång tid. Jag är på ASYL för dig som undrar. Det är för invandrare som inte rikitgt förstår sig på det svenska språket och räkningen. Verkar jätte spännande! Får se hur det går framöver. Endel kan inte svenska alls och andra bättre.

Erik lämnade förövrigt in datorn igår, bättre att köpa en ny dator fick han som förslag. Får se hur länge det dröjer innan en ny dator är hemma hos oss. Antar att jag inte får sitta vid den ett splatt, efterom båda datorerna inte fungerar som dom ska pga att jag sitter där. vad fan gör jag?! läser aldrig mail, sitter vid facebook, bloggar, skolarbeten, google?! Jag kan inte göra fel, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0