JAG ÄLSKAR MIN UNDERBARA ERIK!

börjar min mening som jag har gjort som senaste inläggen, "fy attan vad jag uppdaterar dåligt". Men som jag skrev sist så har jag tyvärr ingen fungerande dator hemma. Det är nog inte meningen att jag ska slänga iväg tråkiga blogg inlägg nu för tiden. Under hela veckan har jag varit sjuk, trodde helt och hållet att jag skulle gå åt häromdagen. Min astma tar verkligen död på mig! Jag hatar den verkligen! När jag väl tar medicin så är det lätt att jag tar för mycket och blir skakis också, eftersom jag har en "starkare" än vad jag har haft vanligtvis. shit the same, nog om mig! Jag och Erik har iaf varit i Geijersholm nu och ska vara här ända tills i morgon. Skulle egenligen varit här hela helgen men fick ändrade planer på telefonen idag :) Ska vara hemma i lägenheten hela helgen, men ett litet besök ska jag få, wihoo! Och förresten, så önskade jag att jag var ledig ett sommarlov till. Det är så skönt att inte ens behöva tänka på tid, datum, helg eller vardag. Det enda man behöver tänka på är plats ovh vilka underbara vänner man har ♥

försövrigt är snart snön här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0