I WANT TO WAKE UP NEXT TO YOU

God morgon! Vaknade flera gånger nu tidigt på morgonen av att jag drömde flera mardrömmar. Vaknade, tänkte vilken mardröm jag drömde, somna, vaknade osv osv osv. Kan nog vara den mest invecklade, konstigaste, verkligaste mardröm jag någonsin drömt! Skulle gärna vilja skriva detaljerat men guuud vad invecklat det skulle bli. Om jag säger så här: gammal pojkvän, mcdonalds, blodig bilkrock som resulterade att tvillingparet skulle begravas, sandras lägenhet som Nicklas bodde i, och sen?! åååh, den var helt knasig! Ja ja, från det ena till det andra. nu är jag till liv igen, ska ta mig lite frukost och se om min älskling vaknar till liv någongång. Han bara snarkar och suckar... Funderar på om Tvn ska få stå på högt och persiennerna ska råkas ta upp för att kika in vädret ;) eller släppa in dom små vovvarna till honom så dom käkar upp honom, tror du det funkar?! Får testa! Han sover förövrigt på soffan, eftersom hundarna skällde i morse, haha!
idag bär det av mot vårt hem igen, får se om jag får liv i någon dator. Känner att det skulle behövas faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0