JUST LIKE HEAVEN

Nu, äntligen har jag "flyttat hem" till mig och Erik igen. borta bra men hemma bäst! Under helgen bar det av till kolsnäs camping. Träffade ruskigt goa grannar och hade en heeeel skön kväll, trots den lååånga natten på fredag då jag sov i en badenbaden med mitt duntäcke ute på gräsmattan kl 07.00-08.30! Igår sov jag och Erik i Sandras bil, PERFEKT! somnade 03.30 någongång (?) och gick upp vid 09.00 tiden, det satt också perfekt! Nu ligger Erik och sover och jag har tagit över godis skålen för stunden, också perfekt? ;) Har köpt massa filmer idag, har nyss satt på den andra filmen för ikväll verkar faktiskt bra och jag känner igen den tror jag. 


och så tråkig som jag är så har jag ju aldrig några bilder när det händer någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0