JAG HINNER LIXOM INTE MED

shiiit! Jag gör så mycket om dagarna känns det som, så jag hinner verkligen inte med att skriva ner allt här. Jag har iallfall varit i liseberg i två dagar tillsammans med Erik, Marcus och Johanna. sov över och hade det riktigt kul! Sen har jag varit ute och åkt med båten tillsammans med Erik, johanna, Madde och Hanna in rådabeach! Jag har hunnit med att passa Leijah igår och idag är jag här igen och passar henne. ska vara här tills sju ikväll jag och Johanna :) Har spenderat kvällar ute med roligt folk och igår var jag med papi och tog raggarvarv i hans nya bil! och shiiet vilken bil han har skaffat sig, det är något att övningsköra i ;) Kommer förmodligen leka med belysningen inne i bilen eller titta rätt upp där han har glastak hela vägen, haha! Ska försöka slänga upp bilder någon dag på allt som rör sig runt omkring (som jag alltid säger men aldrig gör). Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på TV tills Leijah bus vaknar. Senare kommer jag nog inet heller att blogga så mycket, pratade på att vi skulle åka iväg och bada runt 7. SEYAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0