JAG FINNER INTE

shit vad länge sen jag slängde upp ett inlägg här! Har verkligen inte haft tid eller dator. Jag och erik har bosatt oss uppe i geijersholm nu ett tag och ska vara där tills på söndag. den senaste veckan har fiskat hit och dit och umgåts med goooa människor. för att avsluta veckan ännu bättre så har jag, erik, johanna, elin och sandra fixat boende på campingen i kolsnäs. vi åker dit i morgon och blir där tills på söndag så jag kommer förmodligen inte att slänga upp några inlägg då heller. idag är det kanon fint väder och varmt ute och jag hoppas att det håller i sig så vi får ett fint väder i kolsnäs! Ha det bra alla, hörs till veckan alla ;)
just nu: sitter hemma hos tvilling som har tvättstugan idag. tittar igenom mina bilder på datorn från förr då vi var två ägare på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0