GOD MORGON VÄRLDEN, HÄR KOMMER JAG

..så vart går färden? vart åker vi idag? haha, gamla Jimmie janssons låt så här på morgonen. Jaha ja. Är uppe och har nyss packat badväskan. strax ska all mat och fika ner i kylbagen så är nog allt klart sen. Marcus kommer om ca en halvtimma, dags att klä sig och få i sig lite frukost och väcka Erik kanske. Får nog slå en pling till tvilling också och se så hon är vaken. Med ett morgon humör som mig så är det INTE okej att ha ett myggbett under foten, för fyy vad det kliar hela tiden. blir tokig :( Men, inga sura miner! god morgon
bara för att det var hundra år sedan jag var till sunnes vattenland så slänger jag upp en över 2år gammal bil på mig coh Erik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0