WHOOP WHOOPP

shit vad jag uppdaterar dåligt! Jag har tyvärr ingen fungerande dator hemma. Igår kom jag och tvilling hem från Mangskog. Vi hade varit och hälsat på vår älskade storasyster med barnen Matilda och Isabell, Myyysigt ♥ Nu sitter jag hemma hos mormor, är ledig idag och igår (tors.) vi har ingen praktik denna vecka och nästa men sen har jag förhoopningsvis om jag får på ställen jag sökt på. hoppas hoppas!

Idag är det eldfesten och lika så i morgon. Idag är det 15årsgräns och i morgon 18. SUCK att jag fyller så sent. Jag är nog den enda av alla mina vänner som fyller sent känns det som. det suger! Ska iaf bort till norbergs sen och kika om jag hittar någon outfit för ikväll. Jag ska nämnligen fira Elin som fyller 18 idag. Och ja, som sagt är nog alla mina vänner 18 nu.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0