JAG SA DET FÖRUT

satt nyss och tänkte på en sak. kikade mitt nya schema för den kommande terminen. Shiit var fort tiden går! Jag har gått i skolan i så många år så jag har nästan glömt bort att jag någongång kommer sluta att gå till skolan. Jag kommer redan att börja mitt tredje år på gymnasiet, är det sant? Jag kommer ta studenten, gå på bal, har två dagar praktik i veckan hela året och sen då? Jag ska börja jobba, gå ut i arbetslivet och träffa människor. Jag vet att jag kommer sakna att gå till skolan, dock inte att gå upp tidigt på mornarna och sluta sent på dagen, men det gör man oftast på jobbet också? Dom flesta säger att det sista året kommer gå skit fort, men vad vet jag? ååh, haha jag vill gå i samma klass nu resten av mitt liv. Det sa jag om 6-9 också haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

gillar bilden, vart har du fått den ifrån? :)

2011-08-03 @ 11:34:36
URL: http://aamandavictoria.blogg.se/
Postat av: Amanda

gillar bilden, vart har du fått den ifrån? :)

2011-08-03 @ 11:34:49
URL: http://aamandavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0